Viktorija Bekam – Jedna od najuticajnijih žena visoke mode!

Viktorija Bekam,jedna od retkih žena koje, ne samo što su uspele da prevaziđu slavu svog muža nego i da je zasene, već petnaest godina je jedna od najpopularnijih žena na svetu. Iako je karijeru počela u pop-hendu „Spicegirls“, a nastavila je kao lepša polovina Dejvida Bekama, danas je jedna od najuticajnijih žena sveta visoke mode.

Kasnih devedesetih godina prošlog veka, na svetskoj muzičkoj sceni pojavio se engleski žensi bend. Planeta je pevala ,,Wannabe. Mediji su poludeli za Spajsicama, a pričalo se i da je princ Čarls zavisnik od njihove muzike. Devojke su imale posebna imena, koja su opisivala njihovu ličnost, a najupečatljivija je bila je Posh Spice, danas poznatija kao Viktorija Bekam. Devojka koja je odrasla u velikom bogatstvu, bila je skromna do te mere da ju je bilo sramota kada su je rolsom vozili u školu. U ranoj mladosti bavila se modelingom i pevanjem koje je kasnije odvelo u ozbiljne muzičke vode.

victoria-beckham-rost-ves_2

Godine 1997, dok su Spajs devojke žarile i palile, Dejvid Bekam, perspektivni britanski fudbaler, na televiziji je ugledao lice koje će mu zauvek promeniti život. Stidljivo je pozvao Viktoriju na fudbalski meč. Ona se pojavila, iako nikad ranije nije čula za Bekama, a sport je nije interesovao. Dve godine kasnije, Posh i Becks organizuju glamurozno, kraljevsko venčanje. Tako se od lepše polovine para Bekam očekivalo da samo to i ostane, Viktorija je imala veće planove. Posle raspada Spajsica. ona je neuspešno pokušala da postane solo pevačica, ali je uspela da proda samo 50 000 printeraka novih pesama. Popularni bend se još jednom okupio na svetskoi Turneji. Bio je to njihov poslednji zajednički posao, iako su ga dobro unovčile. Ambicioznu Britanku takva situacija nije uzdrmala, pa se ona jednostavno okrenula onome što joj je oduvek najbolje išlo – modi. Počela je kao engleski ambasador za brend Dolce&Gabanna, a njen kreatorski debi bio je za liniju džinsa brenda „Rock and republick“. Cena prvih farmerki sa potpisom VB iznosila je 300 dolara i prodavale su se kao alva. Zene su poludele za njenim kreacijama, a modni kreatori su se utrkivali ko će da je ugosti u prvom redu svoje revije. u slučaju da odbije da gostuje kao model. Godine 2006. osniva brcnd visoke mode i svoje kracije prodaje u najekskluzivnijoj robnoj kući na svetu Sax Fifth Avenue u Njujorku. Počinje da dizajnira naočare i parfeme, a njena vrednost na tržištu mode porasla je na 100 miliona dolara godišnje. Postaje učesnik na nedeljama mode širom sveta, osniva sopstvenu liniju kozmetike, osvaja nagrade a nastavlja da opčinjava i sitničave modne kritičare. Istovremeno se pojavijuje u britanskom, indijskom i ruskom magazinu ,,Vogue“, ali do današnjeg dana nikada u najvažnijem, američkom, što je čudno s obzirom na Dejvidovo prijateljstvo sa Anom Vintur. Možda je baš Viktorijina ljubav prema životinjama i aktivizam u PETA glavni uzrok neslaganja sa najuticajnijom narodnom urednicom na svetu, koju često možemo videti ogrnutu u krzno od glave do pete.

Viktorija je danas poznata kao poslovna žena, odana supruga i majka čija se deca povremeno pojavljuju u reklamama velikih svetskih brendova. Iako se ni za jednu ženu  ne može reći da ima sve, čini se da je Viktorija blizu tog ideala.

 

Velika obožavateljica Mode i Modnih dodataka. I sama je Modna kreatorica i bavi se proizvodnjom i dizajnom sopstvenih odevnih predmeta.

Posetite Frizerski Portal!

efriyerlogo