Nega kože

Svaki dan

Tuširajte se brzo: Dermatolozi smatraju da svakodnevno jutarnje tuširanje ne sme da traje više od 5 minuta. Izbegavajte upotrebu sapuna i previše vruću vodu jer isušuju kožu. Nemojte se truditi da očistite kožu do te mere da počne da “škripi”. Jednom nedeljno potpuno izostavite jutarnje tuširanje da bi koža mogla da iskoristi unutrašnje rezerve za samohidrataciju.

Pažijivo čistite lice: Preporučujemo vam da jutarnja umivanja zamenite vlažnim oblogama. U činiju tople vode dodajte nekoliko kapi eteričnog ulja od kamilice ili lavande (ako je koža normalna ili suva) i ulja od čajnog drveta ili limuna (ako je koža masna sa širokim porama). Pokvasite maramicu, iscedite je i stavite je na lice. Nakon 30 sekundi, istom tom maramicom istrljajte lice. Uveče skinite šminku mlekom za tu namenu, umijte se, a potom nanesite tonik bez alkohola sa ekstraktom aloje ili neke druge biljke koja ima umirujuće dejstvo.

Hidrirajte lice i telo: Pravilan izbor hidratantne kreme u skladu sa godišnjim dobom i tipom kože glavna je zaštita od štetnih faktora spoljašnje sredine i gubitka vlage kože. Ako imate suvu kožu birajte preparate sa uljem od susama ili suncokreta. Ako imate masnu kožu, upotrebljavajte kreme bez ulja. Naravno i koži tela je potrebna hidratacija. Svaki put nakon tuširanja ili kupanja namažite još vlažnu kožu losionom ili kremom.

Dva zlatna pravila lepote: Prvo pravilo lepote glasi: što su preparati za negu tela jednostavniji, rezultat je bolji. Zaista, najbolji preparat za hidrataciju kože je voda, najsavršeniji balzam za kosu je med, najbezbedniji preparat za farbanje kose je sok od aloje. A redovnom upotrebom lanenog ulja obezbedićete svojoj koži i kosi savršenu negu.

woman-moisturizer

Jednom Nedeljno

Piling: Da bi koža mogla slobodno da diše treba da se na vreme oslobodi odumrlih ćelija. Sa ovim zadatkom dobro izlazi na kraj piling maska od zelene papaje. Ovaj plod sadrži mnogo papaina i enzima koji rastvaraju površinski orožali sloj, ne oštećujući pri tom mlade ćelije kože. Nekoliko puta godišnje, tri dana zaredom, sprovedite kuru čišćenja celog tela. Piling možete da pripremite sami: pomešajte pola čaše sitne morske soli, dve kašike sode bikarbone, četvrtinu čaše maslinovog ulja i 10 kapi eteričnog ulja lavande ili jilang-jilanga. Nanesite ga lakim kružnim pokretima na vlažnu kožu, držite nekoliko minuta i isperite toplom vodom.

Masaža: Ako ne vežbate onoliko redovno koliko bi trebalo jer nemate dovoljno vremena ili se osećate suviše iscrpljeno – priuštite sebi masažu. Jednim delom masaža može da nadomesti nedostatak fizičke aktivnosti. To se, pre svega, odnosi na pokretanje cirkulacije, “oživljavanje” mišića, ubrzanje opšteg metabolizma i zatezanje kože. Masaža će sasvim sigurno doprineti da se opustite i da se osećate okrepljeno. Ipak , znajte da ona ne može zamenit vežbanje jer ste tokom masaže pasivni a kardiovaskularni sistem nije adekvatno opterećen.

Edukacija: Profesionalni vlasuljar i frizer. Usavršavanje: 2010.godine Usavršio Nadogradnju kose (keratin, clip on, šivenje) Hobi: Pisanje o kosi i preparatima za kosu.

Posetite Frizerski Portal!

efriyerlogo